Era în primăvara anului 2017 când am făcut singură prima prăjitură. Sigur, până atunci o mai ajutasem pe mama, pe bunica mea, dar nu avusesem curaj să experimentez de una singură rețetele nenumărate adunate în familie în decursul timpului.

Țin minte exact momentul când i-am trimis prietenului meu de atunci o poză cu ceea ce pregătisem și reacția lui a fost ”nu aș mânca, nu arată prea bine”. Era o tartă umplută cu cremă de vanilie, deasupra pusesem niște biluțe din biscuiți, cu o vișină înăuntru, tăvălite prin cocos. De acord, nu era cel mai apetisant dulce din punct de vedere vizual, dar era bun la gust, iar critica iubitului meu a rămas cu mine pentru totdeauna. El, evident, nu.

De atunci până în prezent, am continuat să prăjituresc, uneori mai inspirat, alteori mai haotic, am încercat zeci de rețete și găsesc mica mea pasiune din ce în ce mai relaxantă. Îmi place că mereu am ceva nou de învățat și niciodată nu e la fel, e atât de multă libertate în procesul pregătirii unui tort încât nu m-aș supăra dacă aș face asta zilnic.

Mă animă fiecare ocazie specială care impune realizarea unui dulce, așa că, în ultimul an s-au strâns destule fotografii cu torturi și prăjituri, după cum urmează:

Un tort de căpșuni cu ciocolată, un tort cu blaturi de nucă și nucă de cocos, umplut cu cremă de ciocolată, mousse de cocos, mousse de vanilie și cremă de caramel, un tort de Paște cu fructe de pădure și iaurt
Un cinstit tort Diplomat cu pișcoturi, un tort de Crăciun cu blat de ciocolată și trei tipuri de mousse de ciocolată, brioșe cu de toate – cremă de ciocolată albă, cremă de cafea, cremă de ciocolată, cremă de cocos.
torturi
Chec de morcovi cu cremă de mascarpone, un cheesecake răcoros cu cireșe și afine, ca de mijloc de mai, prăjitura Boema, cu un blat de cacao foarte bine însiropat și extrem de ciocolatoasă

Și punem punct aici, în speranța că urmează un rezumat al activității prăjituristice și la anul.❤️😊

2 gânduri despre „Ce am mai prăjiturit în ultimul an

Lasă un comentariu