Tind să cred că sunt într-o perioada a stricăciunilor. Totul se strică, cedează, se arde, se autodistruge numai în preajma mea și lucrul ăsta mă sperie destul de tare pentru că toate trebuie înlocuite. Probabil voi vă gândiți deja la sărbători, la timpul magic al Crăciunului, la mesele îmbelșugate și la familia extinsă adunată în jurul bradului, și mai un pic și intrați în goana după cadouri, nu? Dacă-i așa, să ne pregătim împreună pentru Black Friday, care începe pe 12 noiembrie 2021 la Quickmobile, cu reduceri de *suspans-suspans* până la 70% la o grămadă de produse.

Eu am intrat într-un lanț al stricăciunilor, despre care vă voi povesti în continuare, și-am nevoie (ca de-o ciocolată cremoasă și delicioasă când rămân fără energie) să găsesc reduceri cât mai mari de Black Friday, de 50% sau chiar 70%, așa cum anunță QuickMobile.ro pentru 12 noiembrie la produse precum telefoane, laptopuri și alte gadgeturi, ca să pot intra și eu, cât de cât, într-o fază a reparărilor.

Ce-i această așa-zisă perioadă a stricăciunilor și de ce aștept cu nerăbdare 12 noiembrie, când sunt reducerile de Black Friday pe Quickmobile?

Sincer, nici eu nu știu cum să definesc perioada asta. Pur și simplu, lucrurile se strică atunci când le ating eu, atunci când am mare nevoie de ele și rămân, la propriu, frustrată, adesea nervoasă, cu ochii în soare gândindu-mă ce am făcut rău și de ce mi se întâmplă mie. În primă fază, îmi vine să le las stricate și să plec cât mai departe, apoi mă gândesc că soluții există, mai ales în perioada reducerilor și, cum am nevoie de câteva gadgeturi esențiale ca-mi fac viața mai ușoară, Black Friday 2021 la Quickmobile e perfect.

Totul a început în vară. Banala mișcare de apăsare a întrerupătorului pentru a aprinde becul m-a lăsat în beznă și, pentru că sunt necesare becuri mai speciale pe care le găsesc doar la magazinele de profil, unde ajung foarte rar spre extrem de foarte rar, am lăsat totul în beznă.

Am început să folosesc un copăcel cu luminițe, care era rămas de la Crăciun, dar îi mai pasă cuiva dacă decorațiunile sunt folosite și în vară? Să fie Crăciun în fiecare zi! 😀 Era și preferatul leului meu neînfricat, care e de fapt un motan blond-roșcățel cu o voce splendidă, iubitor până la cer și înapoi și somnoros în cea mai mare parte din zi, așa că luminițele albe ale copăcelului erau perfecte și pentru un somnic leneș de seară. Ce credeți că s-a întâmplat? S-a ars după ce a explodat o cutiuță în care erau prinse firele electrice și m-a speriat îngrozitor pentru că nu eram pregătită pentru un artificiu cu scânteie în preajma picioarelor mele.

Bun, am zis că lucrurile astea se mai întâmplă. În definitiv, copăceii luminoși ar trebui să-l impresioneze pe Moș Crăciun, nu să lumineze romantic cutia de înghețată și pepenele galben scos din frigider pe care le mănânci într-o seară de vară toridă. Însă apoi a urmat telefonul meu, cel în care aveam o încredere nemărginită, cel făcut să reziste și la căderi de la trei metri pe beton și să funcționeze în continuare. Până în momentul în care bateria i-a cedat și avea nevoie să fie la încărcat tot timpul pentru a rămâne deschis, a fost camaradul perfect, așa că, ce să-i și reproșez? Nu-mi rămâne decât să-i găsesc un înlocuitor pe măsură, la fel de rezistent.

Dacă aveți impresia, dragii mei, că șirul stricăciunilor se oprește aici, vă înșelați. Cuvântul din poveste înainte mult mai este (spre disperarea mea).

Următoarea perluță din șireagul nesuferit al stricăciunilor este reprezentată de nimeni altul decât laptopul meu, care a hotărât să intre în colaps când își făcea niște update-uri și aveam un termen limită care mă presa. Logic, cel mai potrivit moment, să nu-l uit niciodată, ar merita un Oscar pentru prestația actoricească din cea mai dramatică producție neregizată. 😀

Nici nu mă miră că a cedat săracul laptop, probabil mi-a preluat din personalitate și e sătul de ritmul galopant în care tehnologia se schimbă și-a fost ”pa și pusi, ies la pensie, mă retrag în munți și devin pustnic fără wifi”. 😀 Noroc că iubitul meu a observat „rănirea” și a intervenit la timp, „resuscitându-l” la momentul potrivit, cu niște piese de schimb și o recuperare de date de pe hard drive cu emoții.

După două săptămâni, când credeam că s-a terminat cu ghinionul și lucrurile au revenit la normal, chiar de ziua mea, când prăjituream cu drag și spor, așa cum o fac întotdeauna, mixerul s-a supărat pe toate cremele și blaturile pe care le aveam de pregătit și o paletă s-a rupt. Mă gândesc, totuși, că a vrut să fie în rând cu lumea și să se costumeze de Halloween într-un mixer defect, care-și face treaba, dar cu zgomot, surle și trâmbițe.

Ultima care a ales să se strice, în urmă cu câteva zile, a fost periuța de dinți electrică, probabil supărată foc pentru tot zahărul din prăjiturile anterior amintite și mă gândesc cu groază că am pus acum pe fundal un playlist cu melodii franțuzești vechi și sistemul de boxe s-ar putea să aibă o criză existențială. Și iubitul meu… Poate nu trebuia să-l menționez deloc în acest lanț al stricăciunilor, deși el e eroul care găsește rezolvare pentru orice.

Cum să fiți pregătiți pentru smart shopping de Black Friday

Vă amintiți de o scenă din serialul Big Bang Theory în care Leonard, Sheldon, Raj și Howard sunt extrem de agitați, cu laptopurile în brațe, butonând în încercarea de a cumpăra online niște bilete dorite de toți iubitorii de benzi desenate? Nu reușesc să le cumpere și de acolo începe drama pentru Sheldon, căruia îi plăceau lucrurile făcute ca la carte, mereu în același fel.

Ei bine, ca să nu ajungeți în ipostaza trăită de cei patru protagoniști din serial, Quickmobile.ro vă pune la dispoziție un ghid pentru cumpărături smart, cu toți pașii care trebuie urmați pentru setarea de dinainte a contului de cumpărător, pentru a nu pierde momente prețioase atunci când se dă startul reducerilor de până la 70%.

Pe scurt, sunt trei reguli mari:

  1. Trebuie să vă informați de dinainte despre produsele dorite. Aruncați un ochi pe site înainte de 12 noiembrie, în liniște și fără grabă și adăugați produsele la favorite.
  2. Dacă tot sunteți pe Quickmobile.ro, setați-vă și contul de client cu toate datele necesare.
  3. Pe 12 noiembrie, fiți acolo din momentul în care se dă startul reducerilor și împliniți-vă toaaate dorințele (sau reparați și înlocuiți ce-i defect, după caz 😀 )

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s